Regulamin rezerwacji wizyt

Na zabieg można umówić się:

  • online poprzez stronę madameart.versum.com,
  • telefonicznie pod numerem telefonu 533 552 209 w godz. od 10:00 do 19:00, od poniedziałku do piątku (w sytuacji trudności z połączeniem lub zajętą linią, prosimy o wiadomość sms).

Rezerwacja do Magdaleny Mazurek tylko telefonicznie.

 

Zasady rezerwacji terminu.

Termin wizyty można zmienić maksymalnie dwukrotnie.

W przypadku nie przyjścia na zabieg bez odwołania go minimum 3 dni robocze przed planowaną wizytą, następny zabieg będzie wymagał pełnej przedpłaty. Wpłata ta będzie bezzwrotna w sytuacji nie zjawienia się ponownie na zabiegu i jego nieodwołania minimum 3 dni robocze przed planowaną datą.

Klient zobowiązany jest do zapoznania się z przeciwskazaniami do zabiegu, które podane są na stronie www.madameart.pl/makijazpermanentny/zalecenia oraz podawane podczas rezerwacji wizyty w przypadku innego rodzaju zabiegu. Klient zobowiązany jest do poinformowania o posiadanym starym makijażu permanentnym i skonsultowania ewentualnych zabiegów laserowych minimum 1 miesiąc przed planowanym zabiegiem. Jeżeli klient pojawi się na zabiegu z przeciwskazaniem lub starym makijażem w wyniku tego zabieg nie będzie możliwy.

Bardzo prosimy o punktualne przychodzenie na ustaloną wizytę. Spóźnienie ponad 15 min może skutkować niemożliwością wykonania przez nas usługi – wtedy zabieg przepada, ponieważ usługa nie może zostać
wykonana z powodu spóźnienia.

 

 

 

Zasady rezerwacji terminu – zabiegi wymagające zadatku.

W momencie rezerwacji terminu na zabieg wymagana jest wpłata zadatku w wysokości 200 zł za 1 zabieg.

Zadatek zostanie odliczony od kwoty zabiegu po jego wykonaniu.

Zadatek można uiszczać osobiście w gabinecie lub wpłacając na firmowe konto: Madame Art , mbank: 84 1140 2004 0000 3102 7644 0363, płatne najpóźniej na dwa tygodnie przed planowaną wizytą.

W przypadku dokonania wpłaty w formie przelewu bankowego w tytule należy wpisać DOKŁADNIE:

„zadatek, imię i nazwisko, data wizyty”. Brak wpłaty w w/w terminie będzie skutkować z anulowaniem rezerwacji.

Termin wizyty można zmienić maksymalnie dwukrotnie.

W przypadku nie przyjścia na zabieg bez odwołania go minimum 3 dni robocze przed planowaną wizytą zadatek przepada – jest to rekompensata za zarezerwowany czas, który w przypadku braku wcześniejszego odwołania zostaje nie wykorzystany przez żadnego klienta.

Zarezerwowany termin można odstąpić komuś ze swoich znajomych lub rodziny – dana osoba przychodzi w dniu i godzinie zaplanowanej wizyty, a my zaproponujemy zabieg dopasowany do potrzeb oraz zarezerwowanego przez państwa czasu. Jeśli zabieg się nie odbędzie, zadatek przepada z racji nie skorzystania z usługi, a zarezerwowania miejsca.

W przypadku odwołania zabiegu minimum 3 dni robocze przed planowanym terminem jej odbycia: należy ustalić kolejny termin wizyty dla siebie lub kogoś z bliskich, a zadatek zostanie przeniesiony na ten kolejny termin.

Klient zobowiązany jest do zapoznania się z przeciwskazaniami do zabiegu, które podane są na stronie www.madameart.pl/makijazpermanentny/zalecenia oraz podawany podczas rezerwacji wizyty. Klient zobowiązany jest do poinformowania o posiadanym starym makijażu permanentnym i skonsultowania ewentualnych zabiegów laserowych minimum 1 miesiąc przed zabiegiem. Jeżeli klient pojawi się na zabiegu z przeciwskazaniem lub starym makijażem w wyniku
czego zabieg nie będzie możliwy, zadatek przepada, a zabieg zostaje przełożony na inny termin.

Zwrot zadatku można otrzymać nie później niż 14 dni roboczych przed zabiegiem. By otrzymać zwrot zadatku należy wysłać prośbę mailowo na adres: biuro@madameart.pl, podając dokładne dane wizyty, datę wpłaty zadatku oraz dane konta bankowego do zwrotu, załączając potwierdzenie wpłaty. Zwrot zadatku nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania pisemnej prośby wraz z kompletem danych niezbędnych do wykonania płatności. W przypadku rezygnacji z zabiegu w czasie krótszym niż 14 dni roboczych przed zabiegiem zadatek nie zostanie zwrócony.

Bardzo prosimy o punktualne przychodzenie na ustaloną wizytę. Spóźnienie ponad 15 min może skutkować niemożliwością wykonania przez nas usługi – wtedy zabieg przepada razem z zadatkiem, ponieważ usługa nie może zostać wykonana z powodu spóźnienia.